In toata diversitatea din jur, in tot haosul de aici...totusi, pe genunchi intalnesc acelasi Dumnezeu...ce mangaiere mai mare? Ce echilbru mai bun? Ce moment mai intim? Ce brate mai puternice? Ce iertare mai generoasa? Ce incurajare mai mare? Ce acceptare mai multa sa existe?...in Dumnezeu toate se imbina la superlativ...momentele acestea cu El sunt motorasul puterii noastre de peste zi...acolo, pe genunchi se pune totul in miscare, totul.

Astazi, m-am simtit mai slabita, indurerata...nu pot defini starea mea cu exactitate...la un moment dat cand eram la copii, am simtit ca nu mai pot sa stau in picioare, nu ma durea nimic, doar aveam asa o stare de slabiciune (a si fost cald tare astazi)...si m-am gandit sa plec, dar m-am rugat mai intai si am asteptat...si au trecut doua ore si dupa ce a inceput partasia de evanghelizare la Renu acasa....am primit si raspuns la rugaciune...am fost incarcata cu puteri noi...s-a cantat si predicat doar in hindi...nu am inteles nimic, dar L-am simtit pe El...vorbind mintii mele, inimii mele...si am plecat seara intarita spre casa....oooo, si pentru prima oara am calatorit seara singura cu otorisca...eram in ea, nu recunosteam in noapte decat principalele puncte de reper, unde trebuia sa schimb otorisca, dar daca m-ar fi dat jos intre „statii”...habar n-as fi avut incotro trebuie sa o iau...dar ii zambeam Domnului in sinea mea, ca asta nu o stiu cei 7 barbati de langa mine...numai eu si El...inca o data L-am vazut pe El mai mare decat mine...seara, e asa un praf pe strazi...ai impresia ca e ceata, cand colo e praf...pentru prima data, am ales sa fac si eu ce fac indiencele...mi-am legat salul peste gura si nas, pana sub ochi, ca sa nu inghit tot praful de pe drum, chiar si barbatii de langa mine si-au acoperit fetele (gura si nasul) cu niste prosopele, asa ca m-am adaptat si eu...si n-am avut oglinda sa ma vad cum arat, dar am putut respira muuult mai bine.

Serile, chiar si acum cand scriu, si mereu inainte sa adorm ma gandesc la copilasi...la Gudu, Sankar, Rahul, Maya, Ranjan, si ceilalti carora inca nu le-am retinut numele...ohhh, Doamne...daca vrei tu poti!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu