E zi de sarbatoare pentru ei astazi...e Holi...pentru noi e zi de stat in casa. E prea periculos sa iesim, pentru ca ei se drogheaza in masa, beau si devin violenti. Au ceva vopsele pe care le pun in apa si pe urma se stropesc cu compozitia aceea, se vopsesc din cap pana in picioare...se pare ca traditia aceasta simbolizeaza fericirea, cel putin asa mi-a explicat Vikas, un baiat care frecventeaza intalnirile de tineret. De ieri de la pranz n-am mai iesit in oras, dar astazi am urcat cu Dani si Alysha pe bloc...acolo erau adunati majoritatea vecinilor din bloc ...unul mai rosu decat altul, toti erau vopsiti din cap pana in picioare...ciudat, dar sarbatoarea aceasta m-a dus cu gandul la Pastele nostru, cand vopsim oua rosii.
Ce bine ne prinde ziua aceasta...am petrecut mai mult timp impreuna noi fetele...Ioana, Simo si eu...si ne-a prins bine. Maine, mergem la zoo din nou, ca n-am apucat sa vizitam tot data trecuta.

1 comentarii:

Anonim spunea...

nu am stiut cand se sarbatoreste sarbatoarea holi desi mi se pare o zi frumoasa si extrem de interesanta ,.......... [mara]asa ma numesk

Trimiteți un comentariu